פרויקט סוקולוב 14 מבית SoCity הוא מבנה בוטיק שנועד במיוחד לאוהבי העיר שרוצים ליהנות מכל העולמות; מיקומו האידיאלי במרחק הליכה ממרכז העניינים מאפשר לדיירים להרגיש את הרוח התוססת של תל אביב מבלי להתפשר על האווירה השקטה והאינטימית של הצפון הישן. בניין הפרויקט מציע מבחר רחב של דירות מוקפדות ורחבות ידיים, החל מדירות 2-6 חדרים ועד דירות פנטהאוז מרהיבות, כך שהדיירים יוכלו לבחור את הדירה המדויקת ביותר עבור הסגנון והצרכים שלהם.

הסביבה

להגדלת המפה

הפרויקט ממוקם ברחוב נעים ושקט המאופיין בשפע ריאות ירוקות, מיקומו האסטרטגי מאפשר לחוות את העיר על אינספור האפשרויות שבה, וליהנות מקרבה לכל מארג החיים; במרחק הליכה או רכיבת אופניים קצרה יוכלו הדיירים להגיע אל כל מוקדי התרבות, הבילוי והפנאי, ביניהם פארק הירקון, מוזיאון תל אביב, הנמל, רחוב דיזינגוף השוקק, תיאטרון בית ליסין, אינספור בתי קפה ומסעדות משובחות, והיהלום שבכתר – חופי הים של העיר, המהווים חלק בלתי נפרד מהקסם שלה.

הדירות

  • דירות 2 חדרים - תוכניות דירה יעלו בקרוב
  • דירות 3 חדרים - תוכניות דירה יעלו בקרוב
  • דירות 4 חדרים - תוכניות דירה יעלו בקרוב

הפרויקט מציע תמהיל דירות מגוון המאפשר בחירה בין דירת 2-5 חדרים, דירת גן או דירת פנטהאוז ענקית. דיירי הפרויקט ייהנו מבית מוקפד במיוחד, עם גינה רחבה וירוקה או מרפסת מפנקת בהתאם לסוג הדירה, ומפרט טכני עשיר שתוכנן בדגש על הפרטים הקטנים שמעניקים איכות-חיים יוצאת דופן.

השאירו פרטים